Eurovizijos puslapis praranda pozicijas

Eurovizijos puslapisPrieš keletą mėnesių buvau rašęs apie tai, jog man priklauso Eurovizijos puslapis, kuris šio dainų konkurso metu sugeneruoja didelius lankytojų srautus. Visgi, šiais metais panašu, kad tokių didelių dienos lankomumų, kaip ankščiau pasiekti nepavyks.

Kas tai lemia?

Prarastos raktažodžių pozicijos paieškų sistemoje „Google“ iškart sumažino ir tinklapio populiarumą. Net ir esant antroje nuo viršaus pozicijoje jau iš karto sulauki kur kas mažiau lankytojų, nei tas puslapis, kuris yra pirmoje pozicijoje. O į pirmas svarbiausių raktažodžių pozicijas išsiveržė LRT internetinis portalas, kuris yra ir nacionalinis konkurso transliuotojas.

LRT pokyčiai

Šiais metais LRT ne tik iš esmės pakeitė nacionalinės atrankos taisykles, bet ir kur kas didesnį dėmesį skyrė šio konkurso informacinei sklaidai. Šie du niuansai ženkliai apkarpė eurovizijos fanų srautus į kitus panašius puslapius. Tiesa, situacija šiek tiek pagerėjo, kai paaiškėjo visos Eurovizijos dainos ir interneto vartotojai pradėjo jų ieškoti. O šioje srityje vis dar turime geras raktažodžių pozicijas, kas leido padidinti lankytojų srautus ir tuo pačiu pajamas iš reklamos.

2014 metų tikslai

Šiais metais buvo išsikeltas tikslas konkurso metu pasiekti 1mln. puslapio atvertimų skaičių, tačiau panašu, kad gali ir nepavykti to pasiekti. Be kita ko, viena iš to priežasčių – labai mažai skirta laiko ir dėmesio šiam projektui. Visgi, prioritetai pastaraisiais metais yra skiriami kitai veiklai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *