Verslo pusryčiai Kaune su BNI

Šiandien teko dalyvauti ankstyvuose verslo pusryčiuose su BNI organizacijos dalyviais. BNI tai tarptautinė organizacija, kuri vienija įvairių sričių verslo atstovus, kurie tarpusavyje dalinasi kontaktais, rekomendacijomis ir padeda vieni kitiems augti, didinti pardavimus, rasti verslo partnerių, užsakovų ir tt.

Šįkart teko pusryčiauti kartu su BNI Santaka nariais. Taip pat prieš keletą mėnesių teko susipažinti ir BNI Žalgiris bendruomene. Mano įspūdžiai iš šių verslo pusryčių patys geriausi. Žmonės pozityvūs, linksmi ir nusiteikę padėti. Tiesa, sėkmingas kontaktų užmezgimas priklauso tik nuo jūsų pačių. Žinoma, pradžiai svarbų vaidmenį susipažinimo procese vaidina tas narys, kuris jus pakviečia sudalyvauti tokiame renginyje. Iš gatvės ten patekti nėra galimybės, nes organizacijos plėtra vyksta per narių rekomendacijas.

Jeigu jus pasikvietęs BNI narys yra aktyvus organizacijoje, tuomet tikėtina, kad jau per pirmus pusryčius jums pavyks asmeniškai susipažinti su pakankamai dideliu skaičiumi verslo atstovų. Tiesa, jeigu taip ir nėra, jums vis tiek tą padaryti galimybės pakankamai didelės. Tik jau tuo atveju jums patiems teks veržtis į komunikaciją. Žinoma, kaip ir visur kitur persistengimas gali suformuoti ir neigiamą įspūdį. Tad naujokui per daug išsišokti irgi nereikėtų. Na bent jau aš taip manau 🙂

Man asmeniškai BNI verslo pusryčiai buvo įdomi patirtis. Labai aktyvus juose nebuvau, tačiau įspūdį apie organizacijos veiklą susiformavau labai aiškų. Kadangi esu smulkaus verslo atstovas, o šiuo metu dar dairausi ir pagrindinės veiklos, darbo, tai daugeliui narių nebuvau itin įdomus. Kaip bebūtų, nariams dažnu atveju domina stambios žuvys 🙂

Daugiau kontaktų pavyko užmegzti su BNI Žalgiris nariais. Na bet gal dėl to, kad ir pats tą kartą buvau aktyvesnis. Tiesa, sudalyvavus BNI verslo pusryčiuose atsiranda galimybė susisiekti su visais to skyriaus nariais, nes svečiui įteikiamas lankstinukais su visų narių pareigomis ir kontaktais. Žinoma, tai dar nieko nereiškia, nes stiprūs ryšiai atsiranda nuosekliai komunikuojant ir per tam tikrą laiką.

Mano manymu, nemažai daliai verslo atstovų tikrai yra naudinga tapti BNI bendruomenės dalimi. Tuo labiau, kad investicija į tai yra pakankamai nedidelė. Metinis mokestis pvz BNI Santaka skyriuje siekia 750 eurų. Tiesa, dar ir vienkartinis stojamasis mokestis 100 eurų bei kaskart reikia susimokėti 10 eurų už pusryčius. Verslas reikalauja investicijų, o šiuo atveju jos nedidelės. Žinoma, smulkiam verslininkui tai gali pasirodyti ženkli suma, tačiau jei jis turi tikslą augti, tuomet galimybę prisijungti prie BNI jis tikrai turėtų apsvarstyti.

Apie BNI

BNI – tarptautinė verslo rekomendacijų organizacija.

BNI misija – padėti narių verslui augti, suteikiant struktūrišką, pozityvią ir profesionalią rekomendacijų rinkodaros („iš lūpų į lūpas“) programą, kuri padeda kurti ilgalaikius ir prasmingus santykius su patikimais verslo partneriais.

BNI (Business Network International) – tarptautinė verslo rekomendacijų organizacija, visame pasaulyje vienijanti daugiau kaip 160 tūkst. narių 55 šalyse. 2014 m. sausio 29 d. BNI įžengė į Lietuvą – tą dieną oficialiai paskelbtas pirmojo BNI Lithuania skyriaus atidarymas.

Organizacijos veikla paremta principu „Laimi besidalinantys“ (angl. Givers Gain®). Tai reiškia: aš rekomenduosiu jus, jūs rekomenduosite mane. Kiekvieną savaitę BNI nariai renkasi ankstyvų verslo pusryčių (nuo 6.45 iki 8.30 val.), kurių tikslas — kuo geriau pažinti savo kolegas ir partnerius, ir duoti bei gauti rekomendacijas.

Vieną BNI skyrių sudaro apie 50 narių iš skirtingų veiklos sričių, todėl skyriuje dėl klientų nekonkuruojama. Remiantis tarptautine BNI praktika, veiklos modeliu ir know-how, BNI nariai apmokomi kaip efektyviai pristatyti savo verslą, dalyvauja BNI sėkmės narystės programose, lyderystės mokymuose, nes narių aktyvumas — vienas svarbiausių veiksnių, kuris padeda gauti kuo daugiau rekomendacijų. Kai atsiranda daugiau norinčių prisijungti prie BNI, formuojami kiti BNI skyriai.

BNI Lietuva – veiksmingiausia šalyje verslo rekomendacijų organizacija, kuri remiasi sėkminga tarptautine verslo filosofija bei kuria finansinę naudą šalyje veikiantiems verslams. Padeda užmegzti ir palaikyti patikimus, ilgalaikius verslo santykius tiek didelėms kompanijoms, tiek mažiems verslams. Remdamasi aiškiomis vertybėmis, kuria išskirtinę verslo kultūrą.

BNI Lietuva tikslai – Padėti atsakingam ir patikimam verslui keistis rekomendacijomis, kurios sugeneruotų šalies ekonomikai 100.000.000€ papildomų metinių pajamų. – BNI organizacijoje sutelkti profesionaliausius, aktyviausius, labiausiai į ilgalaikius verslo santykius ir verslo rekomendacijas orientuotus verslus – Edukuoti ir konsultuoti BNI narius, kaip rekomendacijų rinkodaros pagalba kurti ilgalaikius ir naudingus verslo santykius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to Top