Tinklaraštis verslui – kaip kurti pridėtinę vertę

Tinklaraštis – internetinis tinklapis, kuris dažniausiai yra naudojamas neformaliam turiniui kurti. Ilgą laiką jį tinklaraščius pagrinde naudojo fiziniai asmenys, kaip saviraiškos priemonę. Tiesa, pastaraisiais metais tinklaraštis vis dažniau naudojamas ir verslui plėtoti. Aš taip pat manau, kad tinklaraštis verslui yra pakankamai naudingas, kuria pridėtinę vertę ir šiame straipsnyje pasistengsiu tai pagrįsti.

Jei aktualu, verslo tinklaraštį galiu sukurti vos už 150 eurų. Esant tokiam poreikiu kviečiu susisiekti el.paštu info@inovatyviosidejos.lt arba telefonu 8657 84717.


Mano atveju, tinklaraštis verslui buvo naudojamas nuo pat mano veiklos pradžios. Jo pagalba aktyviai viešinau savo veiklą ir tokiu būdu stengiausi atkreipti potencialių klientų bei partnerių dėmesį.

Pirmasis mano tinklaraštis buvo sporto tematikos. Tuo metu aktyviai vysčiau verslo projektą susijusį su krepšiniu. Būriau jaunimo krepšinio bendruomenę, todėl tinklaraštis šiam reikalui buvo itin svarbus įrankis. Savo tinklaraštyje stengiausi talpinti įdomius, inovatyvius bei naudingus straipsnius krepšinį sportuojančiam jaunimui.

Tinklaraščio įrašų viešinimas forumuose ir socialiniuose tinkluose

Tuo metu, kai pradėjau savo veiklą, tokių socialinių tinklų, kaip facebook dar nebuvo. Todėl pagrindiniai mano tinklaraščio įrašų sklaidos kanalai buvo internetiniai forumai. Jie tuo metu buvo itin populiarūs ir jų buvo įvairių tematikų. Tad žinoma, aš savo tinklaraščio straipsnius talpinau nišiniuose forumuose, kurie atitiko mano puslapio tematiką.

Viešinant tokio pobūdžio informaciją forumuose ar tuose pačiuose socialiniuose tinkluose labai svarbu neperlenkti lazdos ir nebūti įkyriu. Tiek kalbant apie postų dažnumą, tiek ir jų kokybę. Tinklaraštis turi tinkamai tarnauti jūsų verslui, todėl viską reikia daryti subtiliai, kad nepakenkti savo prekiniui ženklui, verslo įvaizdžiui.

Kuomet atsirado socialiniai tinklai ir išaugo jų populiarumas, tuomet visa sklaida persikėlė būtent į juos. Šiai dienai tradiciniai forumai jau praradę savo populiarumą bei reikšmę. Norint efektyviai komunikuoti socialiniuose tinkluose reikia turėti ne tik tinklaraštį, bet ir savo verslo facebook puslapį. Tuomet tinklaraštis verslui tampa dar efektyvesne priemone. Facebook pagalba jūs buriate savo verslo potencialių klientų ratą, o tinklaraščio įrašai tampa puikiu įrankiu kurti efektyvų facebook puslapio turinį.

Vartotojai iš Google

Tinklaraštis verslui neš didesnės naudos, jeigu jūs jį padarysite draugišku Google. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad jūsų kuriame įrašai bus parašomi taip, kad jų raktiniai žodžiai yra reitinguojami aukštai Google paieškoje. Aukštai tai reiškia pirmame puslapyje. Idealiu variantu – pirmose pirmo puslapio pozicijose. Visą šitą procesą taip pat esu praėjęs ir išmokęs, kaip kurti tokius straipsnius, kad jų pagalba iš Google pastoviai sulauktumėte potencialių klientų. Jeigu aktualu, gauti ir tokią paslaugą, tuomet susisiekite aukščiau nurodytais kontaktais.

Taigi, tinklaraštis verslui šiai dienai jau yra plačiai naudojamas ir panašu, kad ši tendencija išliks ir artimoje ateityje. Tuo labiau, kad tinklaraštis yra mažiau įpareigojantis, nei pavyzdžiui oficialus verslo puslapis ir galite jame talpinti įvairesnę informaciją bei efektyviai panaudoti jį pritraukiant lankytojus tiek iš socialinių tinklų, tiek ir iš paieškų sistemų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Back to Top