Tahitian Noni nuo šiol – Morinda Bioactives

Nuo šių metų balandžio mėnesio Tahitian Noni International kompanija keičia savo pavadinimą ir nuo šiol vadinsis Morinda Bioactives. Žodis „morinda“ yra mokslinio noni augalo pavadinimo – Morinda Citrifolia – dalis.

2012 m. sausio mėn. globalinio metų pradžios webinaro metu Tahitian Noni International vadovai paskelbė, jog nuo 2012 m. balandžio Tahitian Noni International oficialiai vadinsis Morinda Bioactives.

John Wadsworth, kompanijos prezidentas, paaiškino šio sprendimo priežastį: “Kai kurios kompanijos keičia pavadinimą tuomet, kai susidaro nepalanki verslo situacija. Tačiau mūsų atveju į tiesą tai nepanašu net iš tolo. Tahitian Noni International augo rekordiniu greičiu, sukūrėme „supervaisių“ industriją, buvome pripažinti visame pasaulyje už išskirtinę verslo strategiją. Mes didžiuojamės savo verslo situacija ir aiškiai žinome, kur einame.“

Žodis „morinda“ yra mokslinio noni augalo pavadinimo – Morinda Citrifolia – dalis. „Būtent dėl to,- tęsė John Wadsworth, – naujasis kompanijos pavadinimas unikaliai sujungia praeitį, dabartį ir ateitį.“

“Mūsų naujasis pavadinimas išreiškia pagarbą mūsų kompanijos ištakoms, juo nusakoma mūsų tęstinė veiklos kryptis. Noni jau šitiek metų yra mūsų verslo esmė, jo pagrindu kuriame naują bioaktyviųjų produktų platformą. Visa tai atsispindi mūsų naujajame pavadinime“.

Per 16 metų Tahitian Noni International buvo pati sėkmingiausia kompanija bioaktyviųjų produktų iš natūralių vaistinių augalų rinkodaros ir pardavimų srityje. Naujasis kompanijos pavadinimas taps simboliu, įkūnijančiu TNI kryptingus siekius augti, būti novatoriška kompanija bei propaguoti bioaktyviuosius produktus visame pasaulyje.

“Tęsime Tahitian Noni International sėkmingą strategiją, – pasakojo rinkodaros viceprezidentas Jeff Wasden. „Norime sukurti kompaniją, kuri sugeba tęsti savo pradėtus darbus ir augti.“
Jis pabrėžė, jog kompanijos pavadinimo pasikeitimas nereiškia, kad apie noni augalą bus kalbama mažiau. “Esame tikri, jog mūsų laukia šviesi ateitis, – pasakojo Jeff Wasden. „Ji susijusi ne tik su naujų bioaktyviųjų ingredientų atradimu, bet ir su naujų noni pritaikymo būdų atskleidimu. Mes suprantame, kokią dovaną mums davė gamta, leisdama susipažinti su šiuo augalu“.

Tahitian Noni International siekiai bus susiję su naudingųjų bioaktyviųjų komponentų, tokių, kaip noni, propagavimu pasaulyje. Pranešę apie naująjį kompanijos pavadinimą, TNI vadovai išreiškė troškimą vystyti tokią organizaciją, kuri sukurtų didžiausią vertę kompanijos vadovams, darbuotojams, konsultantams bei vartotojams siūlant svarbiausių rinkos problemų sprendimus.

TNI pavadinimas oficialiai pasikeis balandžio mėnesį. Iki tol prašome jūsų bendradarbiavimo vengti vartoti naująjį pavadinimą spausdintoje literatūroje. Daugiau naujienų bus skelbiama kompanijos bloge www.GoNoni.com. – sekite jas.

Tahitian Noni International yra nepralenkiama lyderė bioaktyviųjų komponentų srityje. Kompanija, kuri sukūrė bioaktyviųjų produktų rinką, šiandien žengia dar vieną žingsnį pirmyn, siekdama sustiprinti savo lyderės bei novatorės poziciją.

Informacinis šaltinis:
gononi.com

Vertimas:
citro.puslapiai.lt

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Prisijunkite prie diskusijos

Komentarų: 1

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *