Eurovizijos šurmulys

Eurovizijos konkursą, ko gero, galima pavadinti vienu didžiausiu ne tik muzikos, bet ir socialiniu renginiu tiek Europoje, tiek ir Lietuvoje. Net ir šių metų Eurovizijos šūkis yra būtent nukreiptas bendruomeniškumo linkme “We are one”.
Žiniasklaidos priemonės mirga nuo pranešimų ir skambių antraščių apie mūsų šalies atstovo sėkmingą startą Eurovizija 2013 konkurse, o savo nuomonės apie renginį nevengia išsakyti tiek suaugę, tiek ir vaikai. Šį faktą patvirtina gausybė komentarų socialiniuose tinkluose bei naujienų portaluose. Nors toli gražu ir ne visi komentarai yra pozityvūs, tačiau visgi renginys yra įtraukiantis ir jo pagalba skleidžiama puiki mintis, idėja – “We are one”. Palaikau.

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *