Eurovizijos puoselėtojas

Eurovizija – didžiausias muzikinis konkursas Europoje. Niekada nebuvau didelis šio renginio gerbėjas, tačiau visgi jo nepastebėti yra sudėtinga. Pakankamai daug dėmesio šiam konkursui skiria žiniasklaida ir nebereikalo. Renginiu domisi išties didelė masė žmonių.
Kaip pvz visame pasaulyje 2013 metais „Eurovizija“ užėmė 7 vietą tarp dešimties labiausiai ieškotų renginių. Lietuvoje renginių kategorijoje konkursas buvo antroje vietoje, o pagal visas labiausiai ieškomas temas šalies viduje – 6 vietoje.

Prieš keletą metų atkreipęs dėmesį į tokį didelį šio konkurso populiarumą Lietuvoje, nusprendžiau įsigyti eurovizija.net domeną ir pakurti paprastą tinklaraštį Eurovizijos tematika. Puslapį labai greitai pamėgo didžioji paieškų sistema “Google” ir pagal raktažodį “Eurovizija” iškelė į pirmąją vietą.

Rezultatai

Aukšto reitingo paieškų sistemose dėka, Eurovizijos konkurso dieną puslapis pasiekė įspūdingą lankytojų srautą – 35tūkst. Kadangi buvau patalpinęs keletą reklaminių skydelių, tai toks puslapio aktyvumas sugeneravo 100 eurų sumą. Jei tokie srautai būtų kiekvieną dieną, šį procesą būtų galima pavadinti visai sėkmingu versliuku. Visgi, pasibaigus konkursui tinklaraščio lankomumas labai greitai važiuoja žemyn, kol galiausiai belieka vos keli šimtai kasdieninių lankytojų. O jau iš tokio srauto gali tikėtis tik 100 litų per mėnesį.

Kadangi šiuo metu mano dėmesys ir laikas nukreiptas ne į informacinius projektus, o į elektroninę prekybą, todėl šiam projektėliui taip pat yra reikalingas šeimininkas, kuris galėtų rašyti naujienas, dalyvauti su Eurovizija susijusiuose renginiuose Lietuvoje, o gal net ir užsienyje. Jei atsirastų susidomėjęs, rašykite man el.paštu info@laisvydas.lt

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *