Šurmuliuojanti Eurovizija krauna pelną naujienų portalams

Eurovizija – neabejotinai pats didžiausias muzikos renginys visoje Europoje. Teigiama, kad 2015 metų Eurovizijos finalą stebės beveik 200 milijonų gyventojų. Tai išties milžiniška auditorija, kuri atveria dideles reklamos galimybes žiniasklaidos priemonėms. Šį renginį pagal jo populiarumo mąstą netgi būtų galima prilyginti Europos krepšinio, o gal net ir futbolo čempionatui. Eurovizijos karštinė trunka tik vieną savaitę, tačiau ir per šį trumpą laikotarpį naujienų portalai turi galimybę uždirbti pakankamai nemažas sumas pinigų. Lietuvos verslininkai su kiekvienais metais tampa vis išradingesni. Jie įvairiais būdais siekia pritraukti kuo daugiau informacijos apie Euroviziją ieškančių interneto vartotojų. Kuo įdomesnės naujienos, straipsniai, tuo didesnė tikimybė, kad sulauks didesnio susidomėjimo iš konkurso fanų. Niekam ne paslaptis, kad informacinių puslapių savininkai uždirba iš reklamos. Tad kuo daugiau lankytojų sugebi pritraukti, tuo ir pelnas yra didesnis. Žinoma, yra tam tikrų niuansų, nuo kurių labai priklauso lietuvių susidomėjimas Eurovizijos konkursu. Kad būtų maksimalus susidomėjimas, Lietuvos atstovas turi įveikti pusfinalio barjerą ir patekti į renginio finalą. Taip pat tarp eurovizinių kūrinių turi būti keletas hitų, kurie nuolat skambėtų radijo stotyse. Didelę reikšmę Eurovizijos populiarumui turi ir įvairūs skandalai, gandai, užkulisiai. Šiuo atžvilgiu 2015 metų Euroviziją galima laikyti pakankamai sėkminga. Lietuviai pateko į Eurovizijos finalą bei sukėlė nemažą šurmulį, kai scenoje panaudojo homoseksualumą simbolizuojančius elementus. Mūsų šalyje tai tapo viena labiausiai aptarinėjamų temų tiek internetinėje erdvėje, tiek ir televizijos laidose. Savo poziciją išsakė net ir bažnyčios atstovai. Tokia įvykių tėkmė tik suteikia daugiau temų straipsnių rašytojams. Naujienų portalų savininkai tikrai nesupyktų, kad Eurovizijos konkursas vyktų ir dar ilgesnį laikotarpį negu viena savaitė. Ypatingai tiek, kurie turi nišinius, tik šiam renginiui apžvelgti skirtus internetinius puslapius. Žinoma, dar yra ir nacionalinės atrankos etapai, tačiau jie nekelia labai ryškaus susidomėjimo mūsų visuomenėje. Galbūt dėl to, kad atrankos principas yra gana nuobodus ir neintriguojantis. Trūksta įdomesnių dainų ir pasirodymų. Atlikėjai neišsiskiriantys, o jų pasirodymai nykūs. Tad iš esmės Eurovizijos “augimui” Lietuvoje dar yra erdvės, tačiau kad tai įvyktų nacionalinis transliuotojas LRT turi įdėti daugiau pastangų ir įdirbio, kad nacionalinė atranka taptų patrauklesnė žiūrovo akiai. Tokiu atveju galimybės uždirbti informacinių projektų turėtojams būtų dar didesnės.

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *