Kyani maisto papildai ir tinklinis marketingas skverbiasi į Lietuvą

Bent vieną kartą per savaitę man kas nors iš facebook draugų pasiūlo plačiau papasakoti apie Kyani maisto papildus bei Kyani tinklinio marketingo verslą. Darosi akivaizdu, kad šios kompanijos atstovai ganėtinai aktyviai skverbiasi į Lietuvos rinką. Tokį didelį ažiotažą, čia kalbant tokio pobūdžio produktus, teko pajausti tik iš Amway verslo atstovų. Visgi, turiu pripažinti, kad Kyani siūlytojų aktyvumas netgi pralenkia amwėjistus 🙂 Panašu, kad tokį Kyani kompanijos greitą populiarėjimą lemia jų tinklinio marketingo sistema. Žinoma, net neabejoju, kad ir pats produktas yra pakankamai kokybiškas ir sveikas. Šiuo klausimu šiek tiek paskaitinėjau internete. Aišku, tai tik paviršutiniška nuomonė ir kad labiau įsigilinti reikėtų paskaityti bent keletą mokslinių tyrimų, detaliau susipažinti su Kyani maisto papildų gamybos procesu. Paskaičius atsiliepimus apie Kyani galima susidaryti įspūdį, jog Lietuva, kaip visada pasidalinusi į dvi stovyklas. Vieni skeptiškai vertina tinklinio marketingo sistemą. Kai kurie netgi sulygina ją su piramidės schema ar net apgavikišku verslu. Visgi, iš tikrųjų tradiciniame tinkliniame marketinge nėra nieko nusikalstamo. Tokia verslo sistema plačiai naudojama visame pasaulyje. Tuo tarpu atsiliepimų apie pačius Kyani maisto papildus kol kas yra pakankamai mažai. Ir nieko nuostabaus. Tai pakankamai naujas produktas, kuriam savo vardą dar teks užsitarnauti. Tuo labiau, kad tokių natūralių produktų poveikis nėra labai staigus. Dažniausiai fizinė būklė, sveikata akivaizdžiai pagerėja pavartojus bent pusę metų ar daugiau. Kiek teko skaityti internete apie Kyani produkcija, tai deklaruojama, jog visa žaliava yra surenkama (mėlynės ir kitos uogos) ar sugaunama (lašišos) natūralioje Aliaskos gamtoje. Žinoma, kaip ten yra iš tiesų galima tik spėlioti. Išankstinio nusistatymo tikrai neturiu ir neatmetu tikimybės, jog kurią nors dieną sudalyvausiu Kyani seminare ir gal net iš bandysiu, kuriuos nors produktus. Tiesa, tinklinis marketingas kaip verslas manęs visiškai nedomina, bet išklausyčiau informaciją ir apie tai. Vien iš smalsumo. Įdomu, kokios konkrečiai šio verslo detalės taip masiškai užkabino žmonės. Galbūt tam tikrus faktorius galėsiu panaudoti ir tradiciniame versle 🙂 P.S. Panaršęs youtube svetainėje dar radau ir Kyani reklaminę motyvuojančią istoriją bei jų tinklinio marketingo sistemos prisistatymą.

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *