Dar nėra tekę sutikti nė vieno jaunojo krepšininko, kuris nenorėtų įdėti kamuolio iš viršaus. Tai neabejotinai pats efektingiausias elementas krepšinyje. Apie dėjimą į krepšį aš pradėjau svajoti nuo tada, kai savo akimis išvydau dėliojančius iš viršaus vyresnius moksleivius. Tuo metu apie kokią nors šuolio programą nebuvau girdėjęs, todėl tiesiog šokinėjau į aukštį. Iš pradžių tikslas buvo pasiekti tinklelį, vėliau lanką. Kol galiausiai pavyko atlikti ir pirmąjį dėjimą. Net neabejoju, jog jei po ranka būtų pakliuvusi kokia nors šuolio gerinimo programą šį savo tikslą būčiau pasiekęs greičiau. Populiariausios šuolio programos Įvykus interneto revoliucijai atsirado galimybė surasti daug naudingos informacijos apie raumenų stiprinimą, šoklumo gerinimą. Pirmoji įkelta į internetinę erdvę ir labiausiai išpopuliarėjusi šuolio programa buvo Air Alert. Laikui bėgant ji buvo tobulinama ir atsirado vis naujesnės versijos. Populiariausia ir daugelio manymu efektyviausia yra būtent Air Alert 3 šuolio lavinimo programa. Tiesa, originali Air Alert 3 versija yra mokama bei anglų kalba, tačiau greitai atsirado savanorių, kurie ją nukopijavo, išvertė į lietuvių kalbą ir pasidalino internetiniuose krepšinio forumuose. Antra pagal populiarumą, ko gero, būtų “SKY’s THE LIMIT”. Lietuvoje taip pat nemažai populiarumo sulaukė Sigito Krukio bei Artūro Leščinsko šuolio gerinimo programos. Ką svarbu žinoti apie šuolio programas Šuolio programa būna sudaryta iš tam tikro skaičiaus įvairių raumenis stiprinančių pratimų. Kad pasiekti rezultatą juos reikia daryti tiksliai, kaip parašyta ir parodyta. Per didelis noras kuo greičiau pasiekti tikslą ir savo nuožiūra padidinti pvz pratimų pakartojimų skaičių gali baigtis traumomis. Tad reikia būti kantriems ir stebėti savo savijautą, kelio sąnarių būklę, nes būtent sąnariai, stuburas ir gauna didžiausią krūvį atliekant šuolio programą. Taip pat reikėtų žinoti, jog šoklumo programas galima daryti nuo 16 metų. Tokio amžiaus jaunuolių raumenynas, griaučių sistema jau būna daugiau mažiau susiformavusi ir galima daryti daugiau jėgos pratimų. Taigi krepšininkai, šuolio programa jums gali padėti greičiau pasiekti savo norimą tikslą – įdėti kamuolį į krepšį, tačiau turite būti kantrūs ir tiksliai daryti taip, kaip nurodyta oficialiuose programos aprašymuose. Taipogi, nepamirškite prieš darydami šuolio programą atlikti gerą apšilimą. Straipsnio pabaigai – 100 įspūdingiausių dėjimų NBA lygoje 2015 metais

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *