Nuo pat pradžių, kai pradėjau užsiiminėti verslu, viliojo galimybė sukurti verslo sistemą, kuri uždirbtų pasyvias pajamas. Paprasčiau kalbant, kad verslas suktųsi be didesnių mano pastangų. Visgi, tą pasiekti man buvo ir yra tikras iššūkis. Be investicijų tą pasiekti pakankamai sudėtinga. Dėl šios priežasties esu išbandęs keletą kitų žmonių sukurtų verslo sistemų. Kitaip tariant, teko padirbėti su tinklinio marketingo verslu. Mano taikinyje buvo 3 tinklinio marketingo verslai, kuriuos teko išbandyti. Visgi, nė vienas “neprigijo” ir galiausiai atsisakiau šios minties. Manau, kad sėkmė tinkliniame marketinge priklauso nuo keleto niuansų. Visų pirma, reikia labai tikėti produkto kokybe ir jo efektyvumu, išskirtinumu. Taip pat reikia ir turėti tam tikras savybes. Pavyzdžiui įtaigumo, sklandaus viešo kalbėjimo įgūdžius. Nemanau, kad minėti dalykai yra mano stipriosios pusės bei man pasirodė itin neįdomus reikalas n kartų kalbėti tą pačią informaciją. Žinoma, patirtis dalyvaujant tokioje veikloje buvo naudinga, bet laikui bėgant supratau, kad tai ne man. Amway tinklinis marketingas Amway – pirmoji tinklinio marketingo verslo sistema, su kuria buvo tekę susidurti ir imtis. Aktyviai darbavausi kelias savaites. Veliau entuziazmas blėso, blėso ir galiausiai visiškai išblėso. Tuo metu susidarė įspūdis, kad Lietuvoje yra itin daug Amway verslo atstovų ir dauguma žmonių žino bent vieną tokį atstovą, iš kurio gali įsigyti Amway produkcijos. Mano pažįstamų rate labai daug kas bandė užsiimti šiuo verslu, tačiau nepažįstu nė vieno, kuriam būtų pasiekti gerų rezultatų ir susikurti tokias pasyvias pajamas, kad galėtų išeiti iš samdomo darbo. Net ir mano sponsorius, kuris labai įtikinėjo, kad čia super verslas ir po šiai dienai nieko neuždirba. Forever living tinklinis marketingas Po kelių metų po pirmo susidūrimo su tinkliniu marketingu ir vėl bandžiau imtis šios veiklos. Atsitiktinai sutikau Forever living kompanijos atstovą ir įtikėjau produkcijos kokybe. Pagrindinis forever living produktas – alavijų sultys, kurios suteikia sveikatos ir energijos. Išbandžiau minėtus maisto papildus ir man jie išties patiko, jaučiau efektą. Nusprendžiau imtis šio tinklinio marketingo verslo bei pradėjau siūlyti aplinkiniams. Visgi, didelio susidomėjimo tokios prekės nesulaukė. Laikui bėgant išblėso entuziazmas siūlyti. Tiesa, aš pats kai kuriuos Forever living produktus vartoju ir šiuo metu. Morinda bioactives tinklinis marketingas Morinda bioctives kompanija buvo trečioji mano karjeroje. Jos pagrindinis produktas – Noni sultys. Vėl panaši tematika. Tik šįkart maisto papildas dar efektyvesnis. Tiesa ir brangesnis. Noni sulčių kaina buvo vienas iš pagrindinių stabdžių, dėl ko nepavyko išplėtoti šios verslo sistemos. Taigi, galiausiai likau prie įprastinio verslo kūrimo idėjos ir tą tęsiu lig šiol. Karts nuo karto sulaukiu pasiūlymu imtis vieno ar kito tinklinio marketingo kompanijos verslo. Pastaruoju metu ypatingai aktyviai brukamas Kyani verslas, tačiau šįkart mano atsakymas jau labai aiškus ir be dvejonių 🙂

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Prisijunkite prie diskusijos

Komentarų: 2

  1. Ar duotum pavairuoti savo naują brangų automobilį tam, kuris dar net neturi vairuotojo pažymėjimo?

    Deja, su tinkline rinkodara yra atvirkščiai: žmogus prikalbinamas į kampaniją (duodamas automobilis), ir labai dažnai paliekamas likimo valiai – niekas nieko neaiškina, ar net pats dorai nežino, kaip su tuo elgtis (nemoko vairuoti).
    Štai todėl tiek daug žmonių, pradėję šią veikla, lieka nusivylę.

  2. o kiek daug žmonių, kurie bandė kurti klasikinį verslą, bet ir jis jiems nepavyko. Statistiškai gal kokie 80 ar 90 % žmonių išvis dirba tik tiems, kas verslus sukūrė. Išvada kokia. Verslas ne visiems, ar tai būtų klasikinis ar tinkliniu marketingu paremtas , o tik tiems, kas nori būti tuose 10/20%. Ir tai yra labai gerai. Nes jei verslas būtų visiems, tai greičiausiai klasikinis verslas numirtų ir labai greitai. Kodėl? O gi todėl, kad nebūtų norinčių jame dirbti. Kam dirbti kažkam, kai gali turėti, tiesiog, savo sistemą paremtą tinkliniu marketingu ir generuojančiu tau pasyvias pajams. Straipsnio autoriaus patirtis gali liudyti tik vieną, kad klasikinio verslo sukurti jam taip pat nepavyks, nes anksčiau ar vėliau išblės entuziazmas. O klasikiniame versle, kurio atstovas ir aš pats esu galioja kita taisyklė, jei nedirbsi, tai ir pinigų neturėsi. Tokia tai ta realybė. Verslas, koks jis be būtų, ne visiems!!!

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *