Citadele bankas ir kavinė Coffee Inn – apjungė pajėgas

Į el paštą gavau spaudos pranešimą, apie tai jog Citadele bankas ir kavinių tinklas Coffee Inn apjungė pajėgas bei pristatė bendrą projektą – banką-kavinę. Toks dviejų verslo grupių apsijungimas, kad ir vienam “taškui” simbolizuoja įmonių lankstumą, norą kooperuotis bei siekį būti inovatyviais.

„Citadele“ banko valdybos pirmininko Skirmanto Jarecko komentaras:

“Sparčiai augant integruotų paslaugų paklausai, supratome, kad metas keisti nusistovėjusius bendravimo su klientais įpročius ir bankininkystės srityje. Naujos koncepcijos padalinyje siūlome galimybę sutaupyti laiko: čia klientai galės ne tik pasinaudoti įprastomis banko paslaugomis, bet ir išgerti kavos, trumpai atsikvėpti neišeidami iš banko skyriaus. Laiko stoka ir nuolatinis skubėjimas kelia stresą, išstumia iš komforto zonos, todėl tikimės, kad poilsio bei kavos erdvė banko skyriuje padės šią situaciją pakeisti“.”

„Coffee Inn“ vieno iš savininkų, Nido Kiuberio, komentaras:

„Jau anksčiau atsirado „kavos ir knygos“ modeliai, taikomi knygynuose. Toliau ieškant netradicinių integruotų sprendimų, kilo neįprastų vietų sujungimo idėja. Paprastai bankas ir kavinė yra gana nutolę vienas nuo kito. Tačiau „Citadele“ pasiūlytas principas – jaukus, namus primenantis bankas – mums pasirodė patrauklus ir tinkamas pirmajam bendram projektui Lietuvoje: kavinei su banko paslaugomis“.

Dizainą kūrė Inga Stakione-Līdaka

Naujosios banko-kavinės įstaigos dizainą kūrusi architektė, dizainerė Inga Stakione-Līdaka neslėpė, kad didžiausias iššūkis buvo sujungti banko funkcionalumą su namus primenančia estetika. Namų atmosfera paprastai kuriama pasitelkus malonų, į akis nekrentantį apšvietimą, patogius baldus iš natūralių medžiagų, įvairias detales – knygas, nuotraukas, augalus – ir kitus mielus atributus.

Pasak I. Stakione-Līdaka, svarbiausia buvo tinkamo, funkcionalaus dizaino suderinimas. Bankas turi nemažai specifinių reikalavimų, susijusių su klientų aptarnavimo įranga, saugumo reikalavimais. Tuo tarpu kavinė – atvirkščiai: siekia klientams pasiūlyti erdvę be apribojimų.

Dizainerės teigimu, įgyvendinant projektą tiek bankas, tiek kavinė atsisakė įprastų išankstinių reikalavimų, todėl pavyko sukurti išskirtinį interjero variantą, tinkantį abiejų įstaigų klientams. Įprasti „Citadele“ ir „Coffee Inn“ dizaino sprendimai buvo pakoreguoti renkantis tokias spalvas bei apdailos medžiagas, kurių dėka buvo sėkmingai sujungta banko ir namų koncepcija.

„Citadele“ bankas siūlo klientų aptarnavimo kokybę

Praėjusių metų pabaigoje tyrimų bendrovė „Dive“ atliko bankų klientų aptarnavimo kokybės tyrimą, kurio metu „Citadele“ bankas Lietuvoje gavo aukščiausią įvertinimą – už itin aukštą klientų aptarnavimo kokybę.

“Tai mus įpareigoja ne tik plėsti ir tobulinti klientų poreikius atitinkančias banko paslaugas, tačiau ir kurti jaukesnę aplinką mūsų klientams” – teigė banko valdybos pirmininkas Skirmantas Jareckas.

“Citadele” banko ir kavinės “Coffee Inn” bendrą projektą rasite adresu Gedimino pr. 2, Vilnius.

Įvertink!

5 žvaigždučių vertinimas yra jums iš kairės pusės, o link dešinės pusės - mažėjančia tvarka iki 1.

Dar nėra vertinimų

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *