Chia sėklos pastaruoju metu labai išpopuliarėju Lietuvoje. Praktiškai kiekviename didesniame prekybos centre galima rasti maisto produktų, į kurių sudėtį įeina Chia sėklos. Taip pat Chia galima įsigyti ir atskirose pakuotėse.

Teigiami atsiliepimai paskatino ir mane išbandyti Chia sėklų. Geriausia Chia vartoti iš ryto prieš maistą. Jos kaip šluota išvalo žarnyną. Tai ypatingai turėtų būti aktualu tiems, kurie turi problemų su tuštinimusi, nes Chia sėklos padeda nuo vidurio užkietėjimo.

Prieš vartojant Chia sėklas patartina jas pamirkyti keletą valandų. Jos greitai išbrinksta bei yra itin lengvai virškinamos, todėl tai pakankamai geras ir lengvas maistas, kurio sudėtyje yra gausu mums naudingų medžiagų.

Chia sudėtis

Chia sėklose yra itin daug baltymų – net 16 gramų (100g). Tiesa, riebalų dar daugiau. 31 gramas, iš kurių polinesotieji riebalai sudaru 24g. Dėl šios priežasties per dieną Chia sėklų galima suvartoti tik 15 gramų. Taip pat 100 gramų produkte yra 631mg kalcio, 407mg kalio, 335mg magnio. 38 procentus Chia sudaro maistinės skaidulos. Būtent dėl šios priežasties jos taip tinka mūsų žarnyno sistemai. 44 gramai yra angliavandenių, tačiau cukraus – 0.

Prisijunkite prie diskusijos

Komentarų: 1

  1. Valgau Chia sėklas kelis mėnesius, tai kažkokio stebuklingo poveikio dar nepajutau, bet man tiesiog jos skanios. Ir netgi nereikia jų mirkyti kelias valandas – ryte prieš dušą užmerkus, po dušo jau gali valgyti. Tik mano mergina kadangi mėgsta viską ekologiškai, tai mes jas iš livinn perkam. Ir dar girdėjau kažkur, kad jų negalima padauginti, tik nežinau, ar čia tiesa..

Įrašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *